almqvistagild.blogg.se

12 november 2012

Publicerad 2012-11-12 21:15:00 i Ebba,

Hej! Idag började jag inte förän 9.30, och det var en rätt vanlig skoldag fram till 14.35. Finns inte så mycket att säga om själva skoldagen egentligen, haha. Efter skolan åkte jag bara hem och pluggade massor med franska, eller ja.. Jag körde igenom hela på glosboken, sammanlagt 142 meningar & glosor. Härligt. Nu har jag precis duschat och ska fortsätta se på tv och sen se på film i sängen innan jag somnar, måste somna ganska tidigt ikväll. För imorgon ska jag först till en tandregleringsspecialt och sedan direkt efter åka till vårdcentralen och ta sista dosen av Gardacil-vaccinet. Så nu vet ni det. Men nu så ska jag duscha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela