almqvistagild.blogg.se

5 november 2012

Publicerad 2012-11-05 17:00:00 i Ebba,

Idag gick jag upp tidigt, var julite småjobbigt men det funkade. Sen åt jag en god frukost för en gångs skull och sedan var det iväg till skolan. Mer än halva skoldagen spenderades i matsalen, jobbade där med Ellen. Det enda bra med det är att man får en glass efteråt, hehe. Sedan hade vi lite läsning och sedan åkte jag hem. Under hela dagen har jag haft huvudvärk och halsont, trött är jag också. Känns som jag håller på att bli sjuk, känns väl lite sådär. Orkar inte riktigt bli sjuk, vi får väl ta och se hur det utvecklar sig. Nejmen! Nu tänkte jag göra någonting, vet inte riktigt vad dock. Kraaam.

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-11-05 17:43:07

Fin blogg ni har sötisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela