almqvistagild.blogg.se

Breaking dawn part 2

Publicerad 2012-11-17 23:25:28 i Ebba,

Hej! Idag gick jag upp runt halv tio och åt frukost och fixade iordning mig och sedan åkte jag till stan med min mamma och syster. Vi åt lunch på Friday's, kollade runt i affärer och fikade. Sedan när klockan var runt 3 åkte vi därifrån och åkte till Ica maxi för att handla. Sedan hann jag inte vara hemma speciellt länge innan jag mötte Louise och Claudia i Sickla. Vi åt först middag och sen såg vi Breaking Dawn på bio. Sista Twiligt-filmen ju, den var faktiskt bra. Antagligen den bästa av alla dem filmerna. När jag kom hem duschade jag, kollade på Gossip Girl och nu ligger jag i soffan och kollar på förra årets julkalender. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela