almqvistagild.blogg.se

Countdown

Publicerad 2012-11-13 10:09:46 i Ellen,

10 saker jag tycker om: Vänner, musik, shoppa, rita, bikerace, sleepovers, Vampire Diaries, onyttigheter, julafton, presenter, att vara glaaad!

9 saker jag tycker mindre om: 
att behöva plugga, söndagsångest, falska människor uschusch, kallt väder, när folk tar på mitt hår sådär jätte äckligt.. dubbelmoral, att städa, lakrits, gymnasie val och inriktnings val.
 
8 länder/städer jag vill besöka:
Amerikanska länder, Thailand, Karibiska länder, Maldiverna, London, Egyptien, Afrikanska länder, latin amerikanska länder!

7 saker jag vill göra i framtiden:
resa, jobba på ett jobb jag trivs med! träffa en gorgeous man, ha kul, bo i ett snyggt hus hehe, bli bättre på gitarr wiho, besöka alla hippa länder jag skrev där ovan

6 saker jag är rädd för: 
att gå själv ute när det är mörkt, pedofiiler blää, betygen, att förlora någon nära, att bli gammal.. övernatuliga saker like ghosts and stuffs.. 

5 filmer jag tycker om: 
The Last song, The notebook, Horrible Bosses, Bond - Skyfall, Ironman, High school musical, Barbie filmer. (det sorliga är att jag är seriös) - Blev lite fler än 5

4 ord som beskriver mig:
(enligt min klass) orolig..  flummig..  har en speciell humor... Kort. (THANKS GUYS!!)

3 saker jag ser fram emot:
Berlin i jul, julafton, prao.

2 bra bloggar:
Don't really know..

1 bra låt:
Too close - Alex Clare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela