almqvistagild.blogg.se

Don't you worry child

Publicerad 2012-11-10 20:29:00 i Ellen,

Hejhejhejhejhej. Just nu är jag hemma och har sjukt ont i mitt finger. (Julia.. Hahahahha) Brände mig på en lampa. Yäääss.. Idag har jag shoppat, alldeles själv.. Köpte tre saker som kommer upp inom kort. Sedan träffade jag upp Magne i forum och vi fikade och sedan åkte vi hem, ♫ eller var och en hem till sitt..♫ Då åt jag pizza till middag, igen.. Sedan nu så sitter jag här och gör ingenting. Vi hörs senare! Pusss
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-10 22:57:46

Vart har du köpt din dbrand, vilken storlek har du och hur mycket kostar den?? Svara gärna Snabbt. Kram

Postat av: nidhögg

Publicerad 2012-11-10 23:25:05

hahha whaat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela