almqvistagild.blogg.se

Eyes Lips Face

Publicerad 2012-11-02 20:41:00 i Ebba,

 
Är det någon som har beställt smink från "Elf" förut? Jag har aldrig gjort det, men som jag nämde i förra inlägget så städade jag huset idag så då får jag det här av min mamma. Dock så ska jag inte ha ögonskuggan i svart och silver utan det var en nyans som är ganska lik den andra ögonskuggan, men lite mer brunaktiga. Använder aldrig ögonskugga annars nästan, men är det neutrala färger tycker jag det kan vara fint. Men knallgrönt är väl inget jag hade kunna gå runt i i alla fall, haha. Och sminket från Elf är extremt billigt. Allt detta kostade 200 kronor, det är ju väldigt lite. Man vet ju aldrig hur kvalitén är men jag sökte runt lite och folk verkade vara nöjda med deras smink så vi får väl ta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela