almqvistagild.blogg.se

Jag vill shoppa

Publicerad 2012-11-10 14:52:12 i Ellen,

Hejhopp, gårdagen spenderade jag med Julia. Iof, så åkte jag hem efter skolan, men vid halv 5 åkte jag och mötte upp Julia, vi skulle äta på Vapiano men det var fullt, så vi begav oss till Pizza hut istället. Satfläsk vad gott det är.. Vi satt och åt i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen åkte vi hem till mig och hämtade lite saker, sedan tillbaks till Julia, där vi chillade igenom kvällen och somnade redan vid 12. Eller jag somnade tidigare.. Haha, men jag var så jäkla trött. Just nu är jag iallafall hemma, ska städa mitt rum. Sedan funderar jag seriöst på att åka själv och shoppa. I think i might do it.. lål hihi. Men nu måste jag städa! PLIKTEN KALLAR LIKSOM! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela