almqvistagild.blogg.se

Lördag

Publicerad 2012-11-10 18:24:00 i Ebba,

Hej! Ledsen att jag inte bloggat någonting idag men jag har inte varit så bloggsugen och har inte mått så bra (nej jag är inte deprimerad eller något jag är sjuk, haha). Men igårkväll kollade jag på tv och var ute med Louise någon timme. Idag vaknade jag rätt tidigt, gick upp och var förkyld och ont i halsen. Alltid trevligt. Sedan åt jag frukost och sedan pluggade jag runt 2 timmar. Franska & NO. Är färdig med en byggrapport nu och kan ungefär 70 % av saker vi ska kunna inför ett prov på torsdag, så det känns skönt! Sedan åkte jag iväg med la familla. Dem åt lunch (jag hade redan ätit) så jag drack bara en varm choklad. Sedan åkte vi och handlade och sedan när jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Nu ligger jag i soffan och spelar Bubble Struggle (kom ni ihåg det spelet?) samtidigt som jag kollar på tv med ett halft öga. Ikväll ska jag bara ta det lungt och bli helt frisk. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela