almqvistagild.blogg.se

Mannen utan mask

Publicerad 2012-11-02 17:34:00 i Ellen,

Hejhopp, idag har jag spenderat min dag i stan med Lina. Det var super mysigt och vi åt på Café fotöljen. Äääälskar deras kladdkaka.. Hur god som helst. Jag får typ ett anfall av första tuggan för att den är så god.. Heh.
Kvällen kommer att spenderas med Ebba och jag har planer för oss som hon inte vet om än.. Mehehe.. Kanske borde berätta.. Men jajo! Köpte ingenting men testade dock en jätte fin tröja från Weekday som jag vill ha. Men jag kan inte köpa något nu för mina Vans gick på 1600. Dö. Och jag har inte sådär super mycket pengar i plånkan om vi säger så. Jajaja, nu sitter jag iallfall hemma i min fotölj och lyssnar på Mando diao med fader min. Ska äta oxfilé med klyftpotäter ikväll. Wiiii. Men nu ska jag gittaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela