almqvistagild.blogg.se

Sjuker

Publicerad 2012-11-14 18:44:09 i Ebba,

Hej! Idag stannade jag hemma från skolan pågrund av att jag är förkyld/täppt, hostig, hängig och ont i halsen. En härlig kompott. Så idag har jag mest legat i soffan och kollat på fyra avsnitt av Gossip Girl och även sett filmen Ted. Nu måste jag dock plugga franska som jag inte gjort på hela dagen (har dock pluggat tidigare i veckan så det är lugnan) men är fortfarande sjuk och har prov imorgon. Tror jag kommer gå till skolan på förmiddagen och skriva provet, för jag måste hämta lite SO-papper i skåpet oavsett så ja! Men vi hörs, kram!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-11-15 17:51:54

Filmen Ted är skapad av skaparna från family guy, så alla röster i filmen är från serieffigurer i family guy, det är i alla fall vad jag har hört haha! :)
Tittar du ens på family guy??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela