almqvistagild.blogg.se

Sundaaay

Publicerad 2012-11-11 20:58:00 i Ebba,

Hej, idag har jag inte känt mig 100 % frisk. Huvudvärk, täppt och ont i halsen. Som jag haft hela den här veckan också, känns som det aldrig bryter ut och blir riktigt sjuk, det är ju lite småjobbigt. Så idag har jag finslipat (haha) lite på min byggrapport och även kollat på massa avsnitt av Pretty little liars. Sedan ikväll åt vi en trevlig farsdagmiddag och fikade framför Solsidan. Nu har jag precis duschat och nu hör jag Beck börja där nere så det ska jag se, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2012-11-12 18:00:23

du köpte något ljus som doftade jul eller hur? yankee eller vad det heter.. var köpte du det någonstans? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela