almqvistagild.blogg.se

Lörday

Publicerad 2012-10-20 17:30:57 i Allmänt,

Halloi! Nu sitter jag just nu i mitt vardagsrum och har mysfaktor gånger 1000, yeees. Dricker oboy blandad kaffe dryck, äter en macka och lyssnar på la musica! Yesyes, härliga tider ohja. Idag har jag hunnit vakna upp med en Sarah bredvid mig, vi gick upp och kollade på Vampire Diaries, vilket var sjukt bra.. Sedan duschade jag snabbt, sen åkte jag iväg för att kolla på huset vi ska flytta in i. Dom bjöd på bullar, så jag blev glad. Sen så åkte jag hem och har fixat mitt rum än så länge. Det är faktiskt vääldigt mysigt.. Men bättre ska det bli. Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på Lina, som ska hålla mig sällis under kvällen! Inez kanske hakar på också! Men vi får höras senare! Ha en awsåm lördag!
 
Bilder här under är btw från Öland, 2005, tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela